קטגוריה: פרסום פרוגרמטי

האם אפשר להכריח מפרסמים לפרסם במדיום מסוים? או: יכול להיות שזה מזכיר משהו?

זה ספור על מו"ל ובעלים של מדיה, אדם עשיר מאד, שחצן, יהיר, ויש שיאמרו גם לא צפוי. ועל האופן בו הוא מתייחס למפרסמים, הלא הם לקוחותיו. הספור הוא אמת לחלוטין, ואם למישהו הספור נשמע דומה למשהו ממקום כל שהוא, האחריות לאסוציאציה ולמסקנות היא שלו בלבד.

Continue reading

כספם של המפרסמים בפרסום פרוגרמטי מתאדה למחצית! או: אצלנו יודעים מה קורה לכסף?

אפקטיביות. מילת מפתח. מה רוצה המפרסם? לחזות, ואחר כך גם להיות מסוגל למדוד, את האפקטיביות של הקמפיינים שלו. ROI, עוד מילת מפתח, מדד כספי של יעילות. מה רוצה המפרסם? לנסות ולמקסם את התמורה שהוא מקבל מכל דולר שהוא מוציא. נושא ה- ROI מדריך גם את מנוחתם של CFO-ים ולא רק של ה CMO-ים.
Continue reading