Site icon ענייני פרסום

על פרסום וגלגלים

דיגיטל, מובייל, אפליקציות ושאר הגיגים טכנולוגיים ממלאים את השיח של עולם הפרסום העדכני (שלא לומר את ה"באזז"). הדרך להגיע אל הצרכן. באפקטיביות. שלא יוכל להתחמק. ש"יותקף". יצירתיות דיגיטלית פורצת גבולות. בורסות פרסום דיגיטלי מחשבות ערכן של הצעות ומקבלות החלטות בננו-שניות. PPC, לידים, פרפורמנס, יחסי המרה, ושאר מונחים שגורים בפי כל ומעסיקים את מקבלי ההחלטות ואת מיטב היועצים. הכל נכון. הכל חשוב. הכל זוהר, מסעיר. הכל הוא הדבר הבא.

אבל, בסוף-בסוף, או בעצם בהתחלה-בהתחלה, מספר אמיתות קיימות מאז ומעולם וכנראה תהיינה גם קיימות לעולם.

לעולם תהיה חייבת להיות אמת מוצרית. אותה עובדה יסודית, בסיסית הקיימת באמת במוצר. אמת שלעולם לא ניתן להמציא אותה.

לעולם חייבת להתקיים התובנה הצרכנית. אותה מוטיבציה המנחה את הצרכן בניהול חייו, בהעדפותיו ובדרך בה הוא מקבל את החלטותיו. המוטיבציה הגורמת לו לבחון כל הצעה שיווקית מנקודת המבט של WIIFM
?
(What's In It For Me).

לעולם יהיה הסיפור. אותה אמירה שמחברת את האמת המוצרית אל המוטיבציה הצרכנית ואשר נותנת תשובה ל-WIIFM.

אלה הם הגלגלים שאין צורך להמציא. הגלגלים הקיימים מאז ומעולם. שאותם חייבים ללמוד לזהות ולהכיר. זו היא התמצית של העשייה הפרסומית. כל השאר הן טכנולוגיות חשובות והכרחיות אשר מאפשרות כל זאת בצורה המיטבית.

Exit mobile version